Tràmits i gestions

  • Informació i assessorament en matèria de consum

    Els camps marcats amb Obligatori són obligatoris
  • Actua com a
  • Dades de la persona sol·licitant
  • Consulta a l’Oficina Comarcal d’Informació a la persona consumidora
  • Documents adjunts
  • Avisos, comunicacions i notificacions
    • Us informem que les dades de contacte que ens faciliteu (número de telèfon mòbil i adreça de correu electrònic) es podran utilitzar per a comunicacions o avisos relacionats amb aquest procediment.

      La notificació, si fos el cas, es farà a través de la Seu Electrònica o a través de la Carpeta de tràmits. A aquest efecte, se us podran enviar avisos a través del correu electrònic o del telèfon que ens heu indicat en l’apartat anterior.

  • Informació sobre el tractament de dades personals

    En compliment del previst a l’article 11 de la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals, en relació amb l’establert a l’article 13 del Reglament General de Protecció de dades, l’informem que les seves dades són necessàries per a la gestió del tràmit o prestació del servei que esteu realitzant i seran incorporades al sistema de tractament titularitat de CONSELL COMARCAL DEL MARESME amb NIF P5800008D i domicili social Pl. Miquel Biada, 1,08301 Mataró.

    A continuació es facilita la informació dels tractaments realitzats:

    Activitat de tractament: OT15 - Atenció al Consumidor (OCIC)
    Finalitat:Gestionar la informació, l’orientació, l’assessorament i, si escau, la tramitació de consultes, queixes, denúncies i reclamacions en matèria de drets de les persones consumidores, així com les actuacions relacionades amb la mediació, la formació i les campanyes de sensibilització en l’àmbit del consum, impulsades pel Consell Comarcal o per encàrrec d’altres administracions públiques.
    Base legítima: Missió en interés públic o exercici de poders públics (article 6.1.e RGPD) i compliment d'obligació legal (article 6.1.c RGPD)
    Cessions: Agència Catalana del Consum (en cas de derivació, supervisió o registre) i empreses o professionals reclamats, quan sigui necessari per a la mediació o resposta.
    Termini de conservació: els terminis previstos a les taules d'avaluació documental (TAAD),
    Pot d’exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió, oposició i limitació mitjançant els tràmits electrònics disponibles en aquest enllaç

    Per a més informació, consulti la nostra política de privacitat