Termini de sol·licitud
No n'hi ha.
Termini de Resolució
Resolució: la notificació de la resolució s'efectuarà en el termini d'un mes, a comptar del dia següent a la recepció de la sol·licitud.
Pròrroga: aquest termini es pot prorrogar, si ho justifiquen el volum o la complexitat de la informació requerida, fins a un termini igual a la meitat de l'inicial. La pròrroga i les causes que la motiven han d'ésser comunicades a l'interessat.
Suspensió: només es pot produir la suspensió en els casos establerts expressament per la Llei 19/2014 i per la legislació general sobre règim jurídic i procediment administratiu.
Silenci administratiu i la seva normativa
La sol·licitud s'entén estimada si l'Administració no resol i notifica en el termini establert, llevat que una norma amb rang de llei estableixi expressament un efecte desestimatori, total o parcial, amb relació a una determinada informació.
En el cas de silenci administratiu estimatori, l'Administració està obligada a facilitar l'accés a la informació pública en el termini de trenta dies, a comptar del moment en què el sol·licitant ho demana.
No es pot adquirir per silenci administratiu el dret d'accés si concorre algun dels límits establerts per la Llei 19/2014 o altres lleis per tenir accés a la informació pública.
Normativa
- Llei 19/2014, del 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern.
Vies de reclamació
Les resolucions expresses o presumptes en matèria d'accés a la Informació pública, poden ésser objecte de recurs potestatiu de reposició davant l'òrgan que les ha dictades.
Així mateix, les resolucions expresses o presumptes en matèria d'accés a la Informació pública, i si escau, les que resolguin el recurs de reposició, poden ésser objecte de reclamació gratuïta i voluntària davant la Comissió de Garantia del Dret d'Accés a la Informació Pública.